Kadra trenerska

mgr Mateusz Szymanek

 

Właściciel Matt Sport Club Pleszew.  Absolwent AWF Poznań na kierunkach: Wychowanie Fizyczne oraz Sport.

  • Trener personalny
  • Trener przygotowania fizycznego
  • Strenght training specialist lvl1,lvl2, lvl3
  • Instruktor sportu: fitness, pływanie oraz narciarstwo zjazdowe
  • Stopień mistrzowski: 1 DAN Taekwondo WTF.
  • Uczestnik licznych szkoleń z zakresu metodyki treningu siłowego, kształtowania kobiecej sylwetki, prewencji urazów u sportowców, trening Bodybuilding oraz trening z użyciem odważników kettlebell

Wielokrotny medalista ogólnopolskich i międzynarodowych zawodów Taekwondo WTF. Były członek kadry narodowej oraz wielkopolski Taekwondo WTF. Uczestnik zawodów CrossFit. Pasjonat szeroko rozumianej aktywności fizycznej w szczególności treningu siłowego oraz przygotowania fizycznego w sportach walki. Moje motto brzmi “Bądź najlepszą wersją samego siebie”.

 mgr Marta Tułacz

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu- na kierunku wychowanie fizyczne oraz wychowanie fizyczne osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ratownik wodny MSW, ratownik kwalifikowanej pierwszej pomocy. Prowadzi zajęcia z nauki pływania na pleszewskim basenie. 

“Dla mnie najważniejsze jest dobre samopoczucie dziecka. Chcę, aby moje zajęcia wywoływały radość oraz uśmiech na twarzy. Aktywność fizyczna ma ogromny wpływ na zdrowie, kondycję oraz zdolności poznawcze dziecka. Uważam, że zajęcia ruchowe, prowadzone w formie zabawowej, są najlepszą formą zachęcają dziecko do aktywności. “

Kliknij i sprawdź ofertę zajęć dla dzieci 🙂

mgr Marta Dżugan

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy- na kierunku filologia polska. Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną. Ukończyła kursy- terapia ręki oraz integracji sensorycznej. Aktualnie kształci się na kierunku logopedia.
Jest osobą ciepłą oraz kreatywną. Jak mówi: ” Podstawą jest nawiązanie dobrej relacji z dzieckiem, zbudowanie zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Poprawę funkcjonowania dziecka uzyskać można dzięki konsekwentnej, systematycznej pracy. Najważniejszy jest dla mnie starannie przygotowany plan terapii, dobór odpowiednich ćwiczeń”.